פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל מה שקורה בתחום הצרכנות, השיווק והפרסום – בכל רביעי ב17:00 בתוכנית 'שטח כלכלי' עם צבי טסלר.

https://files.93fm.co.il/uploads/2014/05/PELACH1.mp3

Untitled-32'תנובה' משיקה מגוון מוצרים חדשים לשבועות לצד מבצעים וחוברת מתכונים מהודרת בסימן פתרונות בריאים לארוחת החג. כזכור, לפני למעלה משנה השיקה 'תנובה' את תכנית "המצפן התזונתי" שעיקרה הוא הפחתה הדרגתית של המלח והסוכר במוצריה. החוברת תחולק בעשרות אלפי עותקים ברחבי המגזר החרדי.

סטארקיסט - שפה חדשה'סטארקיסט' משיקה מהלך שיווקי אסטרטגי, במסגרתו עוצבו מחדש מוצרי החברה והושקה שפה פרסומית חדשה, בהשקעה כוללת של שלושה מיליון שקלים. את האסטרטגיה החדשה מלווה במגזר החרדי משרד הפרסום 'בולטון פוטנציאל'. העיצוב החדש תומך בהרחבת השימוש בטונה לבישול. לדברי דגנית אשד-פרישקו, מנהלת השיווק של החברה: "מטרת המהלך היא לחשוף את הצרכנים לאפשרויות הגלומות בדג מקופסה, כחומר גלם שהוא חלבון מלא ואיכותי במיוחד. אנו שואפים לספק לצרכן את ההשראה "לחשוב מחוץ לקופסה".

אחלה - טעם של ביתהמותג 'אחלה' מבית 'שטראוס' מקיים בימים אלו קמפיין במדיה החרדית והדתית תחת הכותרת "אחלה – טעם של בית". הקמפיין מדגיש כי כ-96% מסכימים שלסלטי אחלה טעם של בית. הנתונים עלו מסקר שנערך בקרב משתתפות כנס נשים בירושלים (מרץ 2014) ונותח על ידי מכון 'שילוב'. אחלה הוא מותג הסלטים הנמכר ביותר במגזר החרדי, ע"פ נתוני 'סטורנקסט'.

bp250gr newמותג משחת ההחתלה 'בייבי פסטה' יצא במבצע מחיר בלעדי למגזר החרדי והדתי. לדברי החברה המשחה מיוצרת במפעל תרופות שומר שבת, ועשויה מחומרים טבעיים בלבד. הקופון מתפרסם בעיתונים.

חדש על המדף:
תמונה1'סנו' משיקה 2 מוצרים חדשים: 'סנו די' עם חומר פעיל ממקור טבעי המופק מאקליפטוס לימוני הידוע ביעילותו כדוחה יתושים. המוצר יימכר כנוזל באריזת רול און, וכקרם למריחה בשפופרת. במקביל משיקה החברה את 'סנומט סמארט' – דוחה יתושים חשמלי, הראשון בארץ עם מפסק ביטחון חכם המכבה את המכשיר אוטומטית לאחר כ- 8 שעות.



0 תגובות